top of page

NIEUW CONCEPT VOOR SCHOLEN

INTERIOR

Veel onderwijsinstellingen hebben zware jaren achter de rug. De leerlingenkrimp noopte veel bestuurders tot ingrijpende maatregelen. Beknotten op onderhoud en modernisering van gebouwen was vaak nodig om het financiële hoofd boven water te houden. Resultaat is vaak dat gebouwen er inderdaad desolaat en weinig uitnodigend voor leerlingen én leerkrachten bij liggen. Tijd voor actie!!

Onlangs stond in de Limburger het volgende artikel:

'HUISVESTING VAN SCHOLEN BENEDEN PEIL'

Ruim de helft van de panden van basis- middelbare scholen is over de houdbaarheidsdatum. Gemiddeld zijn ze 40 jaar oud. Veel gebouwen zijn dringend toe aan nieuwbouw of grootscheepse renovatie. 

 

JPCreative heeft een concept ontwikkeld

waarmee wij, afgestemd op persoonlijke wensen en (financiële) mogelijkheden van de onderwijsinstelling én in nauwe samenwerking met de betrokkenen (personeel, leerlingen en ouders) het gebouw een nieuwe uitstraling geven.

VOOR

NA

JPCreative weet

als geen ander dat de spreekwoordelijke financiële bomen niet de hemel in groeien. Daarom is het onze gemeenschappelijke zorg om het beschikbare budget zo optimaal te gebruiken. Relatief kleine investeringen kunnen al grote effecten geven.

VOOR

NA

JPCreative plant

indien de financiën gefaseerd over een langere periode ingezet moeten worden, ook over die langere periode.

 

JPCreative bewaakt

de uitvoering van de werkzaamheden, als de onderwijsinstelling daar prijs op stelt.

VOOR

NA

JPCreative heeft goede contacten

in de markt en kent de bedrijven die u voor een scherpe prijs een groot resultaat kunnen leveren.

 

Kortom; JPCreative is uw partner voor een gebouw met nieuwe, frisse uitstraling.

 

Geef ons de kans om u, in een oriënterend gesprek, te overtuigen van onze kwaliteiten.

bottom of page